Alain Mikli – francuski projektant, dla którego najważniejszy jest osobisty styl i wyjątkowość. Od 1978 roku z nieustającą pasją tworzy okulary charakterystyczne, wręcz unikalne, odważne, mające własną osobowość. To właśnie dzięki niej okulary sygnowane jego nazwiskiem są jednymi z najbardziej luksusowych, i znanych na całym świecie.
Boz – jedna z marek francuskiego projektanta Jean Francois Rey’a. To oprawki stylowe i działające na zmysły, inspirowane pięknem natury, kwiatów. Motywy flory są używane w tworzywie do osiągnięcia niesamowitych wrażeń wizualnych.
Bvlgari – okulary sygnowane nazwiskiem słynnego włoskiego jubilera, należą do jednej z najbardziej luksusowych marek okularowych. Wykorzystywane są w nich szlachetne materiały takie jak złoto, srebro, klejnoty, austriackie kryształy. Współczesne kształty oprawek, wykonane ręcznie przez włoskich mistrzów z dbałością o każdy detal, połączone ze szlachetną ozdobą, to zestawienie tworzy unikalne dzieła sztuki, które zdobią i dodają blasku swoim użytkownikom.
Caroline Abram – to marka okularów, która swój początek zawdzięcza francuskiej projektantce polskiego pochodzenia. W 2008 roku stworzyła ona markę sygnowaną swoim imieniem i nazwiskiem, inspirowaną latami 60-tymi i stylem vintage Miami. Choć jest to linia z dość młodym stażem, należy do naszych ulubionych.
Dada-e – włoska marka luksusowych okularów. Ręczne wykonanie, za pomocą unikalnych metod rzemieślniczych i materiałów włoskiego domu Mazuchelli, sprawia że powstają wyjątkowe okulary w żywych barwach i charakterystycznych kształtach, obok których nie da się przejść obojętnie.
Davidoff – założycielem marki był Zino Davidoff. Jego podróże do wielu zakątków świata zainspirowały go do stworzenia okularów niepowtarzalnych. Wysokiej klasy wykonanie sprawia, iż są one produktem niezwykle eleganckim, wręcz luksusowym.
Dolce & Gabbana – włoski dom mody, założony przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana w 1985 roku we Włoszech. Niekonwencjonalne, ale eleganckie kształty połączone z włoskimi materiałami i temperamentem nadają tej marce niepowtarzalnej elegancji.
Etnia Barcelona – to marka ekskluzywnych okularów powstających w Barcelonie. Cechuje ją hiszpański temprament wyrażany poprzez kształty i grę kolorów. Większość modeli posiada bardzo unikalne połączenia materiałów – matowego, drewnianego z gładkimi paskami kolorystycznymi na wierzchu oprawy.
Harry Lary’s – pierwsza linia okularów rodziny Lasry, założyciel Harry Lasry. Marka ta jest odpowiednikiem Thierry Lasry jako linia okularów korekcjynych. Od roku 2002 pod kierownictwem syna – Thierry’ego Lasry. Łączy w sobie niesamowicie kolorowe materiały Mazuchellich z Włoch, z niepohamowaną kreatywnością, wydając dwie ekskluzywne kolekcje w roku.
Jaguar – kolekcja ta odzwierciedla elegancję i moc samochodów marki Jaguar. Klasyczne kształty mieszają się ze sportowym szykiem, a materiały używane przy produkcji opraw nawiązują do wnętrz samochodów, ich cech charakterystycznych.
Jisco – młoda hiszpańska marka okularowa. Łączy w sobie dwie bardzo pożądane cechy: Niemiecką jakość i precyzję połączoną z hiszpańską kreatywnością i temperamentem. Wielokulturowy zespół tworzący oprawy okularowe, oddaje swego ducha, pasję i miłość do śródziemnomorskiego stylu życia poprzez feerię kolorów i kształtów.
J.F. Rey – futurystyczne retro, klasyk, osobliwe materiały, styl industrialny, miejski, wszystkie te określenia pasują do kolekcji Jean Francois Rey’a. Kolekcja J.F.Rey sygnowana nazwiskiem projektanta oddaje jego kreatywność i elastyczność. Jean uważa, że inspiracją może być wszystko, zaczynając od gier komputerowych, kończąc na najmniejszych detalach stylów architektonicznych.
JOOP! – Wyczucie stylu i ducha czasu, niezależność i jednocześnie wyznaczanie nowych trendów to filary, na których JOOP! zbudował swój wyróżniający i spójny wizerunek, stając się jedną z najważniejszych niemieckich i międzynarodowych marek. Ekstrawagancki, seksowny i olśniewający, podkreśla pewność siebie i indywidualny styl.
K3 – to okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne dla wyjątkowych kobiet i prawdziwych
mężczyzn. Innowacyjne elementy wzornictwa, pogrubione kształty, specjalne materiały i wykończenia to cechy charakterystyczne dla marki K3. Kolekcja w całości produkowana jest ręcznie w fabryce mieszczącej się w sercu włoskiego okręgu przemysłowego.
Kaleos – hiszpańska marka produkująca okulary przyciągające wzrok. Bazująca na poglądzie , że będąc „czterookim” nie trzeba się wstydzić, a w dzisiejszych czasach okulary to część garderoby, z której możemy być dumni. Nasza współpraca zaczęła się na targach w Mediolanie – my już wiemy, że nie można przejść obok Kaleos’a obojętnie.
Look Occhiali – włoska marka okularowa, której cechami charakterystycznymi są lekkość a zarazem wyrazistość. Jej priorytetem jest wygoda i komfort użytkownika. Firma słynie z wykorzystania unikalnych biodegradowalnych materiałów oraz niezwykle trwałych zawiasów.
Morning Luxury Eyewear– włoska marka inspirowana czasem świetności Hollywood i jednej z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd – Marilyn Monroe. Odważne kształty, klasyczne kolory. Każda z modeli jest jednocześnie oprawą przeciwsłoneczną jak i korekcyjną. To kolejna marka, która zainteresowała nas na targach optycznych w Mediolanie.
Prada – jedna z najbardziej rozpoznawalnych włoskich marek w świecie mody. Łączy w sobie to, co najlepsze z włoskiej kultury i tradycji z innowacyjnym patrzeniem w przyszłość i otwartością na świat. Marka znana jest ze swoich luksusowych i eleganckich wyrobów również w sferze okularów. Prada stawia na odważny styl, rozpoznawalność, elegancję i co najważniejsze jakość.
Silhouette – działająca od 1964 roku austriacka marka lekkich tytanowych okularów. Okulary tej firmy cechują się: szykiem, elegancją, minimalizmem oraz lekkością. Niektóre oprawy ważą tylko 3 gramy, co wpływa na komfort ich użytkowania.
Daniel Swarovski – założyciel firmy Swarovski, która od wielu lat pozostaje w rękach rodziny. W 1895 roku przeniósł się do Austrii, gdzie opatentował rewolucyjną metodę szlifowania i obróbki kryształów do użycia ich w jubilerstwie i modzie. Kryształy Swarovskiego sprawiły, że firma ma dwie zasadnicze działy – dział produkcji i sprzedaży elementów kryształowych do innych firm oraz dział projektowania.
Tehia – francuska marka okularów, stworzona z myślą o kobietach, które lubią orginalność i kreatywność. Laminowany acetat połączony w wielokolorowe mini dzieła sztuki, pozwala osiągnąć niesamowite efekty estetyczne. Nawet przy wykorzystaniu ich w klasycznych kształtach okularów nadaje im unikalny i egzotyczny wygląd.
Thierry Lasry – marka okularów przeciwsłonecznych powstała w 2006 roku, założył ją francuski projektant Thierry Lasry. Jego ojciec był optykiem, a matka projektantką, to pozwoliło mu perfekcyjnie dopracować swoją markę. Ekskluzywne, płaskie, futurystyczne retro odzwierciedlające naturę użytkownika, łączące materiały Domu Mazuchellich z rzemieślniczą wiedzą Francji. Każdy z modeli zakończony jest literą „Y” dla podkreślenia związku z projektantem i jego rodziną
Tom Ford – jeden z najbardziej znanych projektantów mody na świecie. Przez 10 lat zajmował się projektowaniem dla Gucci i Yves Saint Laurent. W kwietniu 2005 roku ogłosił stworzenie linii okularowej Ford Tom. Charakteryzuje się ona elegancją z wykorzystaniem najlepszych materiałów. Ręczne wykonanie i rozpoznawalne “T” na zauszniku wpływają na ich jakość i wyjątkowość.